页面

2009年9月11日星期五

电影篇之“SURROGATES”


年度最期待的
Synopsis: FBI agents (Bruce Willis and Radha Mitchell) investigate the mysterious murder of a college student linked to the man who helped create a high-tech surrogate phenomenon that allows people to purchase unflawed robotic versions of themselves - fit, good looking remotely controlled machines that ultimately assume their life roles - enabling people to experience life from the comfort and safety of their own homes. The murder spawns a quest for answers for who's real and who can you trust.

(Source: Cinema Online)

不懂是不是我太喜欢科技化的东西了,每次看到有高科技的东西都会望一望的。哪也包括了电影,电脑,电器,跑车,高级车等类的。很多很多拉,看看罢了。那些机械会移动的,都很有创意的,都吸引了我的注目。哈哈。可能我太会幻想了吧,所以需要经常更新一下我的DATABASE,都会留意科技化的东西。

这些东西现在没有,不代表以后未来四十年没有。所以,我个人比较喜欢知道未来的东西,那怕真的有那么的一天,我也懂得怎么应付。

语录:期待中〉〉〉

没有评论:

发表评论

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails